Odjel za ekonomiju

Objavljen znanstveni članak na temu Strateško značenje influencera i design thinking u kreiranju integriranog korisničkog iskustva, autora Madonne Ojurović Čačić, Antonije Ražov i Aleksandre Krajnović

Sažetak:

U novije vrijeme influenceri su postali važan segment digitalnog marketinga, a prenošenje marketinške poruke mlađim kupcima izazovan je zadatak za voditelje marketinškog odjela. U ovom radu istražuje se pitanje strateškog značenja influencera i integriranje koncepta design thinking u digitalni marketing i kreiranje integriranog korisničkog iskustva. U radu se u fokus razmatranja postavlja stvaranje zabavne vrijednosti za kupce kroz sadržaj kojega influenceri plasiraju gradeći tako blizak i kvalitetan odnos s pratiteljima. Naglašava se značenje influencera i sponzoriranog sadržaja na Instagramu u cilju povećanja marketinške učinkovitosti. U radu se prikazuju i rezultati primarnog istraživanja. Cilj istraživanja bio je ispitivanje mišljenja i stavova potrošača o influencerima i njihovog utjecaja na kupovne odluke. Istražuje se i korelacija s konceptom design thinking kojim se kroz kreativno rješavanje problema pomaže razumjeti potrebe ljudi za koje se stvara proizvod ili usluga. Praktične implikacije rada ogledaju se u doprinosu spoznajama relevantnima za uvođenje integriranog korisničkog iskustva koje se provodi kroz mape proučavanja korisničkog iskustva, pri čemu se prate interakcije i prikupljaju podaci kako bi se izgradili dosljedni profili kupaca s ciljem da im se u konačnici pruži cjelovito kupovno iskustvo. U posljednjem dijelu rada iznosi se kritički osvrt autorica na rezultate, kao i zaključni stavovi i smjernice za daljnja istraživanja.

Ključne riječi: influencer, influencer marketing, design thinking, korisničko iskustvo, mapa korisničkog iskustva – CJM

Link: CroRIS - CROSBI

 

Content