Objavljen je znanstveni rad 'Razvoj publike - strateški pravac i marketinški princip u upravljanju organizacijama u kulturi' autorica prof. dr. sc. Aleksandre Krajnović s Odjela za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, izv. prof. dr. sc. Ivane Paule Gortan-Carlin sa Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i prof. dr. sc. Ivone Vrdoljak Raguž s Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku.
Rad je objavljen u Zborniku radova sa skupa '28th CROMAR Congress - Marketing in Multiverse: from Real to Virtual', koji je održan 12.-13. listopada 2023. u Puli, i gdje su autorice prezentirale rad.
Izdavači Zbornika su Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti i Fakultet ekonomije i turizma 'Dr. Mijo Mirković' Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.
Zbornik s pripadajućim radom se može pronaći na linku: Marketing in multiverse 2023 online.pdf (unipu.hr)