Odjel za ekonomiju

Content

Obavijest o upisu u višu godinu akad. god. 2025./2026.

Upisi Studomatom održavaju se od 22. rujna do 10. listopada 2025. godine.

Naknadni upisi u tajništvu ili referadi mogući su do 17. 10. 2025.

Nakon 17. 10. 2025. studenti pišu zamolbu za upis tajništvu matičnog studija te plaćaju troškove u iznosu od  39,82 EURA prema Odluci o visini troškova i naknade za studente i stranke.

 

1. POSTUPAK UPISA

Studenti se Studomatom  upisuju od 22. rujna do 10. listopada 2025. godine.  

Molimo studente da provjere svoje matične podatke i ocjene na Studomatu. Ako uočite pogreške javite se  tajništvu matičnog studija. 

Studenti se nakon upisa Studomatom ili u Referadi/tajništvu obavezno prijavljuju na poveznicu e-upisi   s pomoću AAI identiteta (potrebno je odabrati kategoriju upisa za koju se prijavljuje; kategorija  se odabire u padajućem izborniku).  

Studenti koji idu na Erasmus u zimskom semestru upisuju se također Studomatom, ali se trebaju javiti u Referadu/tajništvo zbog izbornih predmeta.

Svi ostali studenti: oni koji gube status studenta i prelaze u status osobe u dovršetka studija (izvanredni S), upisuju parcijalu ili ponavljanje te apsolventi NE upisuju se sami Studomatom  već će njihov upis provesti Referada/Tajništvo nakon što odrade potrebne korake na poveznici  e-upisi  !

 Koraci postupka upisa

  1. Obaviti upis Studomatom – OSIM ponavljača, apsolvenata te studenata koji su prethodno izgubili status studenta ili ga gube te prelaze u status osobe u dovršetku studija.

Svi studenti koji izgube status studenta, od akad. god. 2025./26. mogu prijeći u status osobe u dovršetku studija.  

Svaki eventualni pogrešan upis Studomatom bit će poništen.

  1. U sustavu e-upisi  potrebno je obaviti sljedeće korake:
  • KORAK 1. provjeriti podatke u sustavu (klik na tipku Provjerite Vaše podatke) te zatražiti izradu ponude (uplatnicu) slanjem potvrde da su podatci ispravni (klik na tipku Pošalji Studentskoj referadi/Tajništvu unutar prozora za provjeru podataka). Nakon što student odradi ovaj korak potrebno je pričekati izradu ponude Studentske Referade/Tajništva (što može potrajati 5-7 radnih dana). Kada Studentska Referada/Tajništvo  izradi ponudu (uplatnicu), student će obavijest dobiti mailom te može nastaviti na KORAK 2.  Napomena: u ovom je koraku potrebno potvrditi ispunjenje Jedinstvene sveučilišne studentske ankete .
  • KORAK 2. prihvatiti izrađenu ponudu (uplatnicu) – klikom na tipku Detalji i prihvaćanje ponude.
  • KORAK 3. preuzeti podatke za plaćanje (školarina se karticom može platiti i na rate; minimalni je iznos školarine za plaćanje na rate 500 eura)  sustavom Webshop - klik na tipku Pregled i plaćanje ponude.
  • Nakon plaćanja troškova prema prihvaćenoj ponudi potrebno je pričekati 5-7 radnih dana kako bi uplata bila obrađena te kako bi se upis obavio u cijelosti.

 

 

Vraćena knjižna građa

Studenti se za potvrdu o vraćenoj knjižnoj građi trebaju javiti  djelatnicima Sveučilišne knjižnice na mail: knjiznica.potvrda@unizd.hr (navedite ime, prezime i JMBAG).

Djelatnici knjižnice će studentski upisni list u napomeni upisati da su vraćene sve knjige,  što je uvjet za upis akademske godine.

 

 

Troškovi upisa uključuju sljedeće:

  • trošak upisnine akademske godine iznosi  26,54 EUR 
  • studenti koji su odslušali sve kolegije propisane studijem (apsolventi) plaćaju upisninu zimskog semestra u iznosu od 13,27 EUR
  • školarinu plaćaju studenti koji u prethodnoj akademskoj godini nisu ostvarili ukupno 55 ECTS bodova, školarina se plaća jednokratno:

 

2. UVJETI ZA UPIS u akad. god. 2025./2026. godinu:

Odluka o upisu studenata na Sveučilištu u Zadru u akademskoj godini 2025./2026.

Sukladno odluci Senata, uvjeti upisa u višu godinu su sljedeći:

PRIJEDIPLOMSKI (sveučilišni i stručni studiji i integrirani prijediplomski i diplomski studij za učitelje)

  • za upis 2. godine studija studenti moraju ostvariti minimalno 45 ECTS bodova na 1. nastavnoj godini.
  • za upis 3. godine studija studenti moraju imati položene sve ispite 1. nastavne godine te ostvariti minimalno 45 ECTS bodova na 2. nastavnoj godini.
  • za upis 4. godine studija za učitelje studenti moraju položiti sve ispite iz 2. godine studija i ostvariti minimalno 45 ECTS bodova na 3. nastavnoj godini.
  • za upis 5. godine studija za učitelje studenti moraju imati položene sve ispite 3. nastavne godine te ostvariti minimalno 45 ECTS bodova na 4. nastavnoj godini.

 

DIPLOMSKI (sveučilišni studiji)

  • za upis 2. godine studija, studenti moraju ostvariti minimalno 45 ECTS bodova na 1. nastavnoj godini.

Iznimno, prema čl. XII.  Odluke o upisu studenata na Sveučilištu u Zadru u akademskoj godini 2025./2026. u višu godinu studija mogu se upisati studenti koji su izgubili studentska prava pa nastavljaju studij u statusu osoba u dovršetku studija.

 

3. UPIS PONAVLJAČKE GODINE

Sukladno članku 77. stavku 5. Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti, studenti koji studiraju redoviti ili izvanredni studij  imaju pravo najviše jednom ponavljati svaku nastavnu godinu (npr. ako je student do sada ponavljao 1. godinu studija ima pravo u statusu redovitog i izvanrednog studenta ponavljati i 2. godinu studija).  

 

4. GUBITAK STATUSA STUDENTA (prelazak u status osoba u dovršetku studija)

Studenti koji ni nakon ponavljanja godine studija nisu stekli uvjete za upis u višu godinu, mogu nastaviti započeti studij u statusu osobe u dovršetku studija (čl. 38. Pravilnik o studiranju), upisom iste godine studija uz plaćanje godišnje školarine do kraja započete razine.

Iznimno, mogu upisati višu godinu prema čl. XII. Odluke o upisu studenata na Sveučilištu u Zadru u akademskoj godini 2025./2026.

 

5. NAKNADNI UPIS

Svi studenti koji su podnijeli zahtjev za nastavak studija, prijelaz ili mirovanje, upisuju se nakon što dobiju Rješenje/Odluku.

Studenti dvopredmetnih  studija koji će obraniti jedan završni/diplomski rad ili završni ispit do 31. 10. 2025. mogu se naknadno upisati u akad. god. 2025./2026. bez podnošenja i plaćanja zamolbe za upis izvan propisanih termina i to do 14. 11. 2025.

 

6. NAČINI PLAĆANJA

Postupak upisa obavlja se putem sustava e-upisi  unutar kojega ćete moći vidjeti trenutačni status i status procedure upisa. Kroz sustav ćete dati suglasnost o prihvaćanju zaduženja na iznos ukupnih troškova upisa i školarine.

Prihvaćanjem zaduženja postaju dostupni:

a) podaci za uplatu putem opće uplatnice/Internet bankarstva i                                  

b) školarina se karticom može platiti i na rate; minimalni iznos školarine za plaćanje na rate je 500 eura sustavom Webshop.

 

7. NAPOMENE I OSTALE INFORMACIJE VEZANE ZA UPISE

Obrazac za parcijalu podnosi se u odjelnom tajništvu (prethodno student mora biti upisan).

Studenti koji gube pravo redovitog studenta 30. rujna 2025. te nastavljaju započeti studij u statusu osobe u dovršetku studija (izvanredni S)  trebaju do 30. listopada 2025. predati potvrdu za zdravstveno osiguranje u Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje kako bi se osigurali po drugoj osnovi.

Redovitim studentima koji će obraniti diplomski/završni rad ili ispit do 31. listopada 2025. studentska prava traju do 30. rujna 2025. te u roku od mjesec dana, odnosno do 30. listopada 2025., trebaju regulirati zdravstveno osiguranje.

Nakon uplate troškova potrebno je pričekati do 7 radnih dana kako bi uplata bila vidljiva u sustavu te kako bi upis bio obavljen u cijelosti.

Content

Content