Department of Economics
Informacije
Rezultati razredbenog postupka - konačna lista

Rezultati razredbenog postupka - konačna lista

Privremena lista za upis na izvanredni preddiplomski studij Menadžmenta putem razredbenog postupka.

Konačna rang lista za upis na izvanredni preddiplomski studij Menadžmenta putem razredbenog postupka.

Dokumentacija za upis:

  1. Domovnica ili drugi dokaz o državljanstvu - može biti starija od 6 mjeseci i iz sustava E- građani
  2. Rodni list - može biti stariji od 6 mjeseci i iz sustava E- građani
  3. Svjedodžba o položenoj maturi
  4. Svjedodžbe sva četiri razreda srednje škole
  5. Jedna fotografija (4x6 cm)
  6. Potvrda o prebivalištu ili preslik osobne iskaznice
  7. 250,00 kn za troškove upisnine i studentske iskaznice (uplatnice preuzeti u tajništvu)
  8. 7.600,00 kn za trošak školarine (plativo u dvije rate, uplatnice preuzeti u tajništvu)

Upisi će se vršiti 1., 2. i 3. listopada 2019. od 9-12 i od 13 do 15 sati.

Pročitaj više
Rezultati razredbenog postupka - konačna lista
IXICE

IXICE

Stigle su iksice za brucoše. Mogu se preuzeti prema sljedećem rasporedu (Poluotok, Ruđera Boškovića 5, zgrada DHM-a):

  • 18., 19. i 20. rujna 2019. (Studentski klub „Božo Lerotić“, prizemlje)

od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:30

  • 23. rujna – 27. rujna 2019. (Referada za dvopredmetne studije, 1. kat, 2. ured)

od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:30

  • 30. rujna – 11. listopada 2019. (Studentski klub „Božo Lerotić“, prizemlje)

radnim danom od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:30

  • nakon 11. listopada 2019. (Referada za dvopredmetne studije, 1. kat, 2. ured)

radnim danom od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:30.

 

Potrebno je donijeti osobnu iskaznicu.

 

Pročitaj više
IXICE
"Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije"

"Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije"

Iz tiska je izašla knjiga "Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije", čiji su autori Aleksandra Krajnović, Dominik Sikirić i Monika Hordov s Odjela za ekonomiju Sveučilišta u Zadru. Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici. Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige "u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja" (prof.dr.sc. T. Vranešević) te da "knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu." (prof. dr. sc. D. Dobrinić).

Nakladnik je Sveučilište u Zadru, a cijena knjige je 100 kn.

Pročitaj više
"Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije"
First89101113151617Last

Content

Content