Dana 24. i 25. listopada 2024. na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu održala se 9. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2024. na Fakultetu organizacije i informatike (FOI) u Varaždinu.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA) u suradnji s FOI-jem i Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti (HAZU), kao i drugim akademskim partnerima uključujući i Odjel za ekonomiju.
Ovogodišnje izdanje konferencije okupilo je oko 60 autora iz Hrvatske i regije koji su predstavili istraživanja iz područja digitalnog marketinga. Program su svečano otvorili:
- Prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik CRODMA-e
- Prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, dekanica FOI-ja
- Danijela Vusić, pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Varaždina
- Dr. sc. Vladimir Huzjan, upravitelj Zavoda za znanstveni rad HAZU-a u Varaždinu
Posebno zanimljiva pozvana predavanja obuhvatila su teme poput digitalnog marketinga, SEO strategija i digitalizacije u turizmu. Glavni govornici bili su Dario Horvat (Arbona d.o.o.), Boris Barić (Degordian d.o.o.), i Ante Rončević (Sveučilište Sjever).
Prof. dr. sc. Damir Dobrinić naglasio je važnost marketinga 6.0, koji kombinira tehnologiju, ljudsku interakciju i etičke aspekte. Dekanica FOI-ja, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, istaknula je vrijednost CRODMA konferencije za povezivanje studenata s industrijom i njihovim pripremanjem za tržište rada.
Odjel za ekonomiju sudjelovao je na konferenciji s četiri predstavnika:
- Prof. dr. sc. Aleksandra Krajnović i asistentica Monika Hordov, mag. oec., predstavile su rad pod nazivom "Istraživanje komplementarnosti marketinga sadržaja i storytellinga – višedimenzionalni konceptualni model".
- Izv. prof. dr. sc. Mladen Rajko i izv. prof. dr. sc. Ivica Zdrilić predstavili su rad "Motivacija mladih u poduzetništvu".
Sudionici su imali priliku sudjelovati u prezentacijama i radionicama te uživati u prigodnim događanjima poput izložbe o povijesti marketinga i obilaska Grada Varaždina. CRODMA konferencija ponovno se pokazala kao izvrsna prilika za razmjenu znanja i stvaranje novih poslovnih veza.